Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

_ένα μήνα πριν ή αλλιώς λετς πριτέντ


τη χρονιά αυτή τη σιχάθηκα.
και είμαι σίγουρη πως με σιχάθηκε κι αυτή
αν δηλαδή μπορώ να ισχυριστώ κάτι τέτοιο
κάτι οτιδήποτε σχετικά με το χρόνο
λες και μπόρεσε ποτέ κανείς να τον κατανοήσει απόλυτα
λες και μπόρεσα ποτέ εγώ να κατανοήσω απόλυτα
κάτι
οτιδήποτε
αφού
όλα θολά και όλα στον αέρα.
κι εγώ στον αέρα θα έπρεπε να είμαι
ή καλύτερα στο νερό
να πλέω και να επιπλέω
και όλο να πηγαίνω
μα βλέπεις με βάλαν στη στεριά.
εγώ τη στεριά δε την κατέχω
γι' αυτό όλο περπατάω
μια συνεχής προσπάθεια να καταλάβω
αυτή πάλι με τρομάζει
με χλευάζει
ή απλά αδιαφορεί
κι εγώ όλο περπατάω
μια συνεχής προσπάθεια να βρω
κάτι
οτιδήποτε
για να μπορέσω επιτέλους φτιάξω ένα σπίτι
δικό μου
και να στεριώσω.

αλλιώς 
θα κάνω σπίτι μου τη θάλασσα
κι ας λένε ότι θένε
κι ας πνιγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου